Csókolom a dumádat

2012. április 11. 14:27 - reklamfogo

mobilest.jpgFolytassuk, mintha misem történt volna, feledjük az elmúlt több hónapnyi kihagyást. Tegnap akadt a kezembe (nem szó szerint) ez a hirdetés, és úgy éreztem, méltó lenne ezzel felmelegíteni a kihűlt blogot, mert szokásomhoz híven kritizálhatnám sok mindenért. Akinek eddig ez a stílus bejött, az nem fog csalódni, akinek nem, az meg úgysem olvassa - gondolom én.

Szóval a MobilEST reklámja valahogy nem igazán sikeredett, és némileg úgy érzem, a célközönség (az ifjú hölgyek) néminemű alulértékeléséről is szó lehet. Az, hogy a dumálnak szó helyesírásilag nem stimmel, gondolom véletlen vagy ebben a karakterkészletben nincsenek ékezetes betűk és kész.

De mit jelenthet az a titokzatos mondatrész, hogy "egy csóknyira tőled"? Ezt időben, térben, súlyban, űrmértékben vagy a negyedik dimenzióban kell értelmezni? Szerintem már említettem ezen a blogon, hogy attól, hogy valami jól hangzik, még nem biztos hogy értelmes is.

Végül pedig nem teljesen világos, hogy mit is reklámoznak itt (mivel nem vagyok a célközönség tagja, ez valószínű az én hibám - de az is lehet, hogy mégsem). Töltsek le egy alkalmazást a mobilomra, de milyen alkalmazást? Dögös pasi-keresőt?

Ui.: Elnézést kérek azoktól, akik rendszeresen olvasták a blogot, és az elmúlt hónapokban is rákattantak újdonságra számítva, de csalódtak. A statisztika szerint a blogot alig valamivel kevesebben olvasták a kómaállapot alatt, mint életében, ami nem tudom, hogy mit jelent. Mindenesetre ha valaki kommentelni szeretne, ne fogja vissza magát, én is keményen kritizálok, engem is lehet.

Szólj hozzá!
Címkék: Média Sajtó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr124783238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása