Bizonyára ismert a rendszeres reklámfogyasztók előtt, hogy vannak olyan cégek, amelyeknek elég nagy nevük van, a bevételeik jelentősek, illetve a forgalmuk tartósan magasan áll, mégis reklámozzák magukat. Ilyen például a Pepsi, a Coca Cola, a McDonald's és ilyenek voltak a nagy dohánycégek is, mint a Marlboro. Ezek a cégek egyszerűen azért költöttek marketingre, mert ébren akarták tartani a fogyasztókat, jelezni, hogy jelen vannak, poziciójuk töretlen.
Érdekes ugyanakkor egy reklám egy olyan termékről, amely ingyenesen elérhető (vagyis a reklámozást anyagi érdek nem vezérli), csak egy szűk területen érhető el és csak egy korlátozott időszakban szerezhető be (tehát nem várható a fogyasztók körének szignifikáns bővülése, de ha bűővülne is, akkor is csak statisztika lenne). Ez a produktum a Metropol újság, amely egyébként rendkívül hasznos és jó (kivéve ha az ember a konkurrens napilapok egyikének tulajdonosa), ám hirdetése a szememben meglehetősen értelmetlen vagy (ami könnyebben elképzelhető) túlnyúlik az én intelligenciám hányadosán.
Mindamellett reklámdizájn szemszögből határozottan kreatív és ötletes a kampány.