Kinek szól?

2012. április 25. 18:49 - reklamfogo

metropol.jpgBizonyára ismert a rendszeres reklámfogyasztók előtt, hogy vannak olyan cégek, amelyeknek elég nagy nevük van, a bevételeik jelentősek, illetve a forgalmuk tartósan magasan áll, mégis reklámozzák magukat. Ilyen például a Pepsi, a Coca Cola, a McDonald's és ilyenek voltak a nagy dohánycégek is, mint a Marlboro. Ezek a cégek egyszerűen azért költöttek marketingre, mert ébren akarták tartani a fogyasztókat, jelezni, hogy jelen vannak, poziciójuk töretlen.

Érdekes ugyanakkor egy reklám egy olyan termékről, amely ingyenesen elérhető (vagyis a reklámozást anyagi érdek nem vezérli), csak egy szűk területen érhető el és csak egy korlátozott időszakban szerezhető be (tehát nem várható a fogyasztók körének szignifikáns bővülése, de ha bűővülne is, akkor is csak statisztika lenne). Ez a produktum a Metropol újság, amely egyébként rendkívül hasznos és jó (kivéve ha az ember a konkurrens napilapok egyikének tulajdonosa), ám hirdetése a szememben meglehetősen értelmetlen vagy (ami könnyebben elképzelhető) túlnyúlik az én intelligenciám hányadosán.

Mindamellett reklámdizájn szemszögből határozottan kreatív és ötletes a kampány.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr54783242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása