Aki a kép láttán valami véres jelenetre, netán horrorfilm hirdetésre gondol, az nagyot csalódik. Bár az illusztráció kétségkívül sejtetni enged valamilyen borzalmat, a reklám mégis vicces akart lenni és nem rémísztő (az más kérdés, hogy ez mennyire sikerült neki).
A piros kezek feltűnő hasonlatosságot mutatnak a tűzcsapokkal és tényleg, a hirdetés az új Lexus autókba szériatartozékként beépített parkolás-segítő rendszert volna hivatva népszerűsíteni. "Don't let it sneak up on you", vagyis "Ne engedd, hogy mögéd lopakodjon." és értelemszerúen a böhöm nagy autóból láthatatlan akadályokról van szó, mint például a tűzcsap vagy egy másik autó.
Bár nem vagyok biztos benne, hogy a legjobb módszert választották eme nagyszerű parkolás-segítő radar/monitor reklámozására, bár kétségkívül figyelemfelkeltő és látszik, hogy kreatívkodtak rajta. Talán kissé túl lett dramatizálva a helyzet, mert az embert konkrétan nem fenyegeti semmi, maximum a karosszériát. De végsősoron az ember fizeti a szervízt és gondolom egy Lexus-nál az is horrorisztikus számla lehet...