Stip-stop

2013. április 24. 21:52 - reklamfogo

szerencestoppos.jpgMár többször háborogtam rajta, hogy milyen, hmm... fogalmazzunk diplomatikusan,  egyéni reklámelképzelések valósulnak meg, és kerülnek a publikum szeme elé. Ez a Szerencsejáték Zrt. hirdetés is ebbe a kategóriába tartozik.

Adva van ugye egy bájos stopposlány, aki épp stoppol. "Egy kéz elég! Hogy a másikkal bármikor játszhass." mondja a szlogen. Hogy értik ezt? A stoppolás lenne a játék? Vagy a képen alig látható másik kéz "játszik"? És mit? (Abban egyébként egy tatyó van.)

Tényleg nem értem, hogyan működik a nagyvállalati marketingtevékenység, hogyan születnek a döntések? Valaki kitalált egy szlogent és aztán kerestek egy képet, ami ezt valahogyan illusztrálja? De könyörgöm akkor legalább miért nem adtak a modell kezébe a bőrönd helyett egy mobiltelefont?! (Arra gondolni sem merek, hogy a kép nem egyéni kreatív tevékenység eredménye, hanem "készen" volt.) És miért egy földút mellett stoppol, ráadásul az ellenkező oldalon (vagy ez egy egyirányú földút?)? 

Érdekes módon a kreatív teamnek azért valami tudatalatti sejtése lehetett, mivel szükségét érezték, hogy egy mobiltelefont is szerepeltessenek a képen, de azon - oh jaj! - egy mobiltelefont néző pár látszik. Miért nem maga az app? Most tényleg, nem lett volna egyszerűbb a stoppos kezébe adni azt a telót?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr135245448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása