Tulajdonképpen csak azért veszem az étlapra ezt a hirdetést, hogy elmerengjek egy számomra érdekes kérdésen. Nevezetesen azon, hogy egy ilyen reklám készítői valóban komolyan gondolják, amit mondanak, vagy ez is csak egy amolyan marketingfogás.
Mire is gondolok? A felirat szerint a "Telekomnál megtiszteltetésnek érezzük, hogy ... járulhatunk hozzá vállalkozása sikeréhez". Ez komoly? Tényleg megtiszteltetésnek veszik? És tényleg úgy kezelik az ügyfelet, mint aki tiszteletet érdemel, akkor is, ha reklamál vagy nem fizet időben? Szóval arra akarok kilyukadni, hogy ez valóban igaz vagy csak odaírják, úgysem olvassa el senki, illetve úgyse veszi komolyan senki? Igazán szívügyüknek tekintik, hogy az én vállalkozásom sikere ne múljon a telekommunikációs szolgáltatáson? Ha pék vagyok, tényleg hajnali négykor kijönnek visszaállítani a netet, hogy fogadhassam az online megrendeléseket? Vagy csak munkaidőben?
Lehet, hogy borzasztóan mellétrafálok vele, de sejtésem szerint nincs itt megtiszteltetés. Egy ügyfél vagyok a sokezerből, akik ugyanazt a sztenderd kiszolgálást és odafigyelést kapják, ami ha megfelel, jó, ha nem felel meg, akkor úgyis mindegy.