Mi a hézag, hapsikám?

2013. május 30. 15:19 - reklamfogo

okoperlator.jpgTudom, hogy az a látszat, miszerint a külföldi reklámokat jobban szeretem, mint a hazaiakat, de ez nem teljesen igaz. Ha egy külhoni reklám rossz, akkor azt meg is mondom. Ugyanúgy, ha egy hazai hirdetés jó, azt is kimondom. De nagy általánosságban elmondható, hogy a magyar reklámok alacsonyabb tetszésindexet érnek el nálam, mint a külföldiek.

Hadd mutassak egy új példát arra, hogy mi a gondom a magyar hirdetésekkel. Íme a Generali biztosító reklámja, amelyben lakásbiztosítást reklámoznak. Ki gondolta volna a kép alapján, ugye? Ez az első  bajom :-)

A második, hogy a kép láttán inkább gondolnám, hogy valami potenciazavarral küzdő férfi keresi a megoldást, semmint hogy a világ jövőjén töpreng. (Hogy ez honnan jutott eszembe? Nos, a háttérben álló nő szája csalódottságra utalóan elhúzódik.)

Harmadszorra a szöveg megtévesztő. Hogy van-e összefüggés? Elméletileg igen. A világ jövője és egy lepkefing között is van összefüggés, ha úgy akarom. Gyakorlatilag van-e összefüggés három ÖkoPerlátor és a világ jövője között? Nincs. Ettől még simán bebukjuk a vízkészletet. 

Szóval ezek az apróságok esnek rosszul, azaz amikor nincs harmónia a kép, az üzenet és dizájn között. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr505336057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása