Azt hiszem, hogy a tamponreklámok hallatán sokaknak feláll a szőr a hátán, és ez többnyire nem is alaptalan. Ugyanakkor vannak olyanok is, amelyek kifejezetten ötletesre sikerülnek, mint például a most bemutatott hirdetés is.
Az OB reklámja nemcsak humoros és vizuálisan ütős, hanem tökéletesen kifejezi, még ha eltúlzottan is, a termék legfontosabb tulajdonságát. "Very, very absorbant.", vagyis "Nagyon, nagyon nedvszívó.", ha valakinek nem lenne egyértelmű, miről is van szó.
A hirdetésnek azért van egy érdekes árnyoldala, mégpedig, hogy miért a semmi közepén álló uszoda van a képen? Miért nem egy zsúfolt medence, meglepett emberekkel? A kép így elég szürkére sikeredett, bár ez nem von le a reklámértékből.
Továbbá persze az is elgondolkodtató, hogy az több ezer liter víz hogyan fér el abban a kis betétben, ha térfogatilag nem is, de súlyban azért húzós lehet. Ugyanakkor ez a túlzás ebben az esetben inkább a reklám előnyére válik, semmint a hátrányára.