Most egy olyan reklám kerül az asztalra, amely nem igazán (csak) nyomtatott hirdetés. Már foglalkoztam a blogban olyan reklámokkal, amelyek ötletesen kihasználják a környezet adta lehetőségeket, akár járműveket, akár épületeket, akár természetes struktúrákat. Mindazonáltal az oszták Oldtimer gyorsétterem-lánc hirdetése azt hiszem az egyik legkreatívabb.
Az országúti alagút tátongó szája mint egy éhes utazó tátott szája szinte magától értetődően adja a párhuzamot, amit egy marketing-zseni végre felismert. Amúgy nem lehetett semmi felrakni magát az alkotást a sziklafalra, de megoldották.
Mondjuk a szlogenre már elfogyott az ötletroham, csak annyira tellett, hogy "All you can eat - Rest stop", vagyis "Minden, ami belédfér - Pihenőhely", de azt hiszem a reklám így is pontosan érthető.
Az már csak az én freudi komplexusom, hogy a tátott női szájak hirdetésekben való szabad felhasználását némi viszolygással fogadom, de ez legyen az én (és a pszichiáterem) gondja.