Akárhogy is legyen, szerintem az autóreklám egyszerre hálás és hálátlan terepe a hirdetéseknek. Hálás, mert jól megjeleníthető, közkedvelt, hasznos és számos ötletre ad lehetőséget; hálátlan, mert nagyon könnyű valamilyen sztereotíp irányba kormánozni és sablonreklámot készíteni.
A Volkswagen Touareg reklámja ebből a szempontból minden, csak nem sablonos. Az első pillantásra nem is tudjuk, hogy ez egy autóreklám vagy esetleg valami vicces illusztrációja egy teljesen más terméknek/szolgáltatásnak. Aztán persze kiderül, hogy vicces illusztrációja egy autónak, illetve az autó egyik fő tiulajdonságának, hogy ugyanis folyamatos rázkódás-kiegyenlítés van benne, amitől út közben úgy érezzük, nem is érintjük a talajt és annak göröngyösségét.
Persze ez a reklám nyilván a német utakra vonatkozik, nem tudom például a magyar kátyúkhoz mit szólna. Egy biztos... tetoválást nem készítenék idehaza.