Óvatosan kombináljunk!

2014. április 28. 08:03 - reklamfogo

burned_out_europe.jpgHa nyár, mert minden furcsa időjárási jelenség ellenére bizony közeledik, akkor utazás! És ha utazásról van szó, akkor az utazási irodák is szükségét érzik, hogy hirdessenek. Az up!tour cégnek ez most így sikerült, mindenki döntse el maga, hogy mennyire tartja helyénvalónak.

A képen látható többértelmű jelenet azzal válik érthetővé, ha elolvassuk az igencsak rövid szlogent: "Burned out?", vagyis "Ki vagy égve?" és felfigyelünk a hirdető cég nevében lévő "tour" elemre. Ezek híjján ugyanis elég bizarr elképzeléseink is támadhatnak arról, hogy mit is akar a kép illusztrálni a szükségét végző szoborgyerek és a gőzölgő munkatárs eme vizuális párosítása.

A háttérinformációkkal felszerelkezve tökéletesen összeáll a kép és érthetővé válik az üzenet, de hogy utazásra serkentene a kép, azt erősen kétlem. Inkább úgy érzem, hogy egy jó ötlet kevéssé kiforrott megvalósítását láhatjuk éppen végbemenni. Régi marketinges bölcsesség, hogy a képi elemek kombinálásával azért nem árt csínján bánni, mert ami jónak tűnik, az nem biztos, hogy jó is.

Szólj hozzá!
Címkék: Utazás Sajtó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr956093727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása