Megint jöjjön egy olyan hirdetés, amely ügyesen használja ki a környezet adta lehetőségeket, ezáltal mintegy kvázi 3D-be emelve a produktumot, azaz a reklámozandó reklámozandót. A Powerhouse Gym hirdetése ötletesen egyesíti a darukról lelógó drótkötelek és a konditerem eme izomerősítő berendezésének vizuális megjelenítését.
Maga a hirdetés egyébként nem egy nagy durrantás, persze méretét tekintve elég nagy, mintegy igazolva azt a tételt, hogy a méret a lényeg. Modellünk mindenesetre ékesen illusztálja eme felvetést, ami testépítőről lévén szó, korántsem elhanyagolható aspektus.
Akárhogyis nézzük, különlegességével, kreativitásával és ötletességévél mindenképpen a terítékre kívánkozott, eredményességéről (vajon hány erősödni vágyó delikvens rohamozta meg a PHG edzőtermeit?) ugyanakkor nincs adat.