Bizony nagy utat tettek meg a kávéreklám készítők ettől a hirdetéstől a manapság látható változatokig. De reklámtörténeti szempontból mindenképpen érdekes és tanulságos felidézni az ötvenes éveket, amikor egy ilyen reklám bemutatásra kerülhetett.
A Chase&Sanborn kávé marketingesei ezt a pazar ötletet találták ki és a feltehetőleg csupa férfiból álló teamnek eszébe sem jutott, hogy valami baj lenne ezzel a koncepcióval. Azt nem tudom, ma mi történne, ha egy ilyen hirdetés jelenne meg, egy tojásdobálást azért jósolnák a cég irodájának/alkalmazottainak.
Amúgy a fenekelés azért "jár" a feleségnek a kávégőzben edzett férfiak szerint, mivel az asszony nem megfelelő kávét hozott haza a boltból. "If your husband ever finds out you're not 'store-testing' for fresher coffee...", azaz "Ha a férjed valaha is rájön, hogy nem 'kóstolod meg az üzletben' a kávét, hogy frisset hozz haza...", akkor "szégyelld magad". A szöveg azt írja, hogy lehetséges a kávé frissességét a boltban tesztelni, bár elegánsan mellőzi annak kifejtését, hogy miként. Durr, egy pofon annak, aki kitalálta ezt az egészet!