Fél-elem

2014. július 01. 10:48 - reklamfogo

duracelldie.jpgAmikor ezt a hirdetést megláttam, hirtelen nem tudtam eldönteni, nevessek rajta vagy sírjak. Aztán az fogalmazódott meg bennem, hogy írjak.

A Duracell fantasztikus marketingötlete volt a doboló nyuszi, amely nem áll le, csak dobol és dobol. Aztán jöttek a futkosó nyulak. Ezekben a reklámokban sikerült édes rózsaszínben megmutatni az elemek erejét. Eme kép láttán azonban vagy elvetették a sulykot vagy egy merész ötlettel meglovagolták a horrorfilmek népszerűségét. Akárhogy is, az eredmény félelmetes.

"Some toys never die", azaz "Néhány játék sosem hal meg", mondja a szlogen, amit klasszikus horrorfilm elemekkel átszőtt környezetbe ültették. Mint szülő, nem vagyok biztos benne, hogy jót nevetnék ezen az ötleten, a gyermekeimet ugyanis nem kívánom, még gondolatban sem, összekapcsolni horrorfilm szereplőkkel és eseményekkel. Mint gyerek vagy (nem) értem, de nem én veszem az elemeket (<10); vagy értem és én veszem az elemet, de már nem babázok (14+). 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr216463403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása