Becsúszott

2014. július 25. 22:16 - reklamfogo

manix.jpgEz a reklám annyira, de annyira karcos, hogy egyszerűen muszáj kiposztolnom az étlapra. Ami itt látunk, az a marketing síkos oldala, a jóízlés és a felháborodás közötti keskeny határmezsgye örök misztériumba vesző felvillanása.

A Manix síkosító gél hirdetését látjuk a képen, azt hiszem a termék hatásfokához szemernyi kétségünk sem férhet, legfeljebb az alkotók elmeállapotát kérdőjelezhetjük meg. Érteni vélem a bombasztikus ötletet, és annyira nem vagyok prűd, hogy ne értékeljem és egyben emeljem kalapot a kreativitás eme csimborasszója előtt, de azért vannak olyan dolgok, amelyeket elképzelni jó, de megvalósítva látni nem.

Már írtam róla, hogy a túlzás egy erős eszköz a reklámozásban, de lehet ügyesen csinálni és ügyetlenül. Nos, ez a reklám az utóbbi kategóriába csúszott át.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr836545289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása