Ez a reklám annyira, de annyira karcos, hogy egyszerűen muszáj kiposztolnom az étlapra. Ami itt látunk, az a marketing síkos oldala, a jóízlés és a felháborodás közötti keskeny határmezsgye örök misztériumba vesző felvillanása.
A Manix síkosító gél hirdetését látjuk a képen, azt hiszem a termék hatásfokához szemernyi kétségünk sem férhet, legfeljebb az alkotók elmeállapotát kérdőjelezhetjük meg. Érteni vélem a bombasztikus ötletet, és annyira nem vagyok prűd, hogy ne értékeljem és egyben emeljem kalapot a kreativitás eme csimborasszója előtt, de azért vannak olyan dolgok, amelyeket elképzelni jó, de megvalósítva látni nem.
Már írtam róla, hogy a túlzás egy erős eszköz a reklámozásban, de lehet ügyesen csinálni és ügyetlenül. Nos, ez a reklám az utóbbi kategóriába csúszott át.