Amikor ezt a hirdetést megláttam, nem igazán tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek. Ha a célja a sokkolás volt, akkor bejött, ha az értelmes figyelemfelhívás, akkor nem.
Sajnos egyre inkább igaz, hogy az interneten rengeteg a gyermekeknek nem éppen megfelelő tartalom és ráadásul egyre egyszerűbb hozzáférni is. Ez kétségkívül egy olyan probléma, amelyet orvosolni kell és az egyik leghatékonyabb gyógyszer épp maga a megelőzés és a figyelemfelhívás. Hazánkban is épp most folyik egy erre törekvő kampány. Ugyanakkor a kreatív csapatnak figyelembe kell vennie a célközönséget (szülők) és a fenyegetett csoportot (gyermekek), és a kettőt valamiféle harmonikus egyensúlyba hozni. Véleményem szerint ez itt most nem sikerült.
A grafikai megjelenés inkább rémisztő, mint figyelemfelkeltő. Már írtam róla, hogy amennyiben a vizuális ábrázolás ellenszenvet vált ki a nézőből, akkor nem fogja elolvasni az üzenetet és pláne nem fog azonosulni vele. Pedig az üzenet tiszta: "Do you know what your kids are watching on the internet right now?", azaz "Tudod, hogy a gyermekeid mit néznek az interneten épp most?". Erről minden szülőnek eszébe fog jutni a rejtett veszély és talán lépni is fog. De a kép annyira borzalmas, hogy tudat alatt és fölött is blokkolni fogja az üzenetet.