Szem szájnak ingere

2014. augusztus 19. 21:41 - reklamfogo

publicis.jpgAmikor ezt a hirdetést megláttam, nem igazán tudtam eldönteni, hogy sírjak vagy nevessek. Ha a célja a sokkolás volt, akkor bejött, ha az értelmes figyelemfelhívás, akkor nem.

Sajnos egyre inkább igaz, hogy az interneten rengeteg a gyermekeknek nem éppen megfelelő tartalom és ráadásul egyre egyszerűbb hozzáférni is. Ez kétségkívül egy olyan probléma, amelyet orvosolni kell és az egyik leghatékonyabb gyógyszer épp maga a megelőzés és a figyelemfelhívás. Hazánkban is épp most folyik egy erre törekvő kampány. Ugyanakkor a kreatív csapatnak figyelembe kell vennie a célközönséget (szülők) és a fenyegetett csoportot (gyermekek), és a kettőt valamiféle harmonikus egyensúlyba hozni. Véleményem szerint ez itt most nem sikerült.

A grafikai megjelenés inkább rémisztő, mint figyelemfelkeltő. Már írtam róla, hogy amennyiben a vizuális ábrázolás ellenszenvet vált ki a nézőből, akkor nem fogja elolvasni az üzenetet és pláne nem fog azonosulni vele. Pedig az üzenet tiszta: "Do you know what your kids are watching on the internet right now?", azaz "Tudod, hogy a gyermekeid mit néznek az interneten épp most?". Erről minden szülőnek eszébe fog jutni a rejtett veszély és talán lépni is fog. De a kép annyira borzalmas, hogy tudat alatt és fölött is blokkolni fogja az üzenetet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr746618283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása