Ismét következzen egy olyan hirdetés, amely megmutatja, hogy egy bombasztikus ötlet elviszi a hátán a reklámot szöveg nélkül is. A Sears Optical hirdetése szemüveget szeretne népszerűsíteni, igen egyedi és ötletes módon. Az rögtön látszik, hogy valami nem stimmel, hiszen modellező barátunknak erősen a szemébe lóg valami, ami normál esetben gátolná a látását, de hát pont ezért visel Sears szemüveget.
A grafikai megjelenés másik praktikus előnye, hogy azonnal kiemeli magát a terméket, azaz a szemüveget. Ráadásul egy olyan elemet, nevezetesen a hajómodellt, használ, amelyről mindenki tudja, hogy nagy odafigyelést és éles látást igényel az összeállítása.
Egyszóval a Sears Optical ezt nagyon odatette, bár amilyenek vagyunk, biztos vannak olyanok, akiknek ez a fajta minimalista dizájn nem jön be, akiknek ennél több kell egy hirdetésre. Majd legközelebb mutatok olyat is...