Dúlnak a háborúk világszerte, idehaza szerencsére csak plakáton, ezért egy ilyen jellegű hirdetést veszek napirendre, persze a komolytalanabb fajtából. Öööö... már nem a hirdetés komolytalan, hanem a rajta megjelenített háború. (Ezt már buktam.)
Akárhogyis, a Lemonade filmgyártó vállalat reklámja igencsak erőteljes és ötletes. Azt próbálja bemutatni, hogy alacsony költségvetéssel is lehet jó filmet készíteni (a szlogen: "Great movies, tiny budgets" pont erre utal). És tényleg, ha a középső kockában, a kamera látómezejében, lévő képet nézzük, az egy valós háborús jelenetnek látszik, ám ha a teljes képet, akkor láthatóan csak trükk az egész. Még olyan apróságokra is figyeltek, mint a halott katona cipője, a feltartott locsolócső, de a legnagyobb poén, hogy az "elhunyt" katona nyitja meg a vízcsapot a slaghoz!
Bár némi áthallás van e reklám és az igazi háborúk médiamegjelenése között, ebbe itt és most nem mennék bele. A Lemonade hirdetése bombasztikus, ha filmet akarnék forgattatni, és nem lenne sok pénzem, biztos hozzájuk mennék.