Téli kaland

2014. október 15. 11:20 - reklamfogo

mini12.jpgAzért jó lehet olyan cégnek vagy produktumnak reklámot készíteni, amelyet jól ismernek az emberek, mivel sokkal nagyobb kreatív szabadságot élvez a tervező. Gondoljunk csak bele, a Coca Cola gyakorlatilag a logójával hirdet, de a Nike sem viszi túlzásba.

Ez csak arról jutott eszembe, hogy a Mini is egy ilyen márka, amelynek nem kell túl sok körítés, mert közismert. Mint azt a bemutatott hirdetés is illusztrálja, a képen nem is szerepel a termék, az autó maga, csak egy tulajdonságának ábrázolása. Nem éppen irigylésre méltó sminkkel ellátott barátunkat azonban csöppet sem aggasztja a kinézete, sokkal inkább örül annak, hogy a Mini cabrio változatban is elérhető lesz hamarosan. Ehhez a szlogen, "Always open.", azaz "Mindig nyitva.", fantasztikus ötlet.

Bár erősen kétlem, hogy szeretnénk úgy festeni, mint a képen látható úriember, azért értjük a reklám humoros túlzását és nagyszerűségét. Persze nem tudom, mit szólnának, ha valaki benyújtaná a kórházi számláját vagy perelné őket a hirdetés komolyan vétele során elszenvedett fagyási sérülések miatt. De ahogy a Mini-t elképzelem, ennyit megérne nekik a spontán reklám.

Szólj hozzá!
Címkék: Sajtó Autó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr456794597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása