Hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla, de bizony hamar, és akár egy apróság miatt is, megvan a baj. Erre hegyezte ki reklámkampányát a román Vöröskereszt, amely során az elsősegélynyújtást mint olyant szerették volna egy kicsit propagálni. Íme az eredmény.
A pattogatott kukorica egy alattomos dolog, az ember csak tömi magába, miközben egy horrorfilmet néz és egyszercsak, hopp, a torkán akad és egyből 4D-s lesz a film, mert érezni is lehet a fojtogatót. Ha ekkor nézőtársunk részt vett elsősegély tanfolyamon, nincs gond, de ha nem, abba belegondolni is rossz. "50% Tasty, 50% Deadly", mondja a szalagcím, azaz "50%-ban ízletes, 50%-ban halálos." "Még a látszólag ártatlan dolgok is másodpercek alatt gyilkolnak. Végezz el egy elsősegély-tanfolyamot."
Grafikailag a koponyára montírozott kukoricadarab fenomenális. A színvilág kellőképpen kórházias és piros, egyszóval hűvösen komoly. Hol kell jelentkezni egy ilyen tanfolyamra?