Közeleg a Mikulás, mi mással is foglalkozhatnék a blogban? (Ezernyi más témával, persze.) A Télapó reklámpiacát valami rejtélyes okból nagyban uralja a Coca Cola, alig lehet olyan hirdetést találni, amelyben ne az üdítőt népszerűsítené szakállas barátunk. (Persze van egy halom cigarettareklám is, ahol nyilván nem a gyerekekre gondoltak a készítők.)
Ebben a reklámban sem a gyerekek voltak a célcsoport, de legalább üdítő kivétel a kólamámorból. Az Orient óra reklám nem túl elegáns és grafikailag sem igazán elbűvölő, ámdebár ötletes és merész. Adva van egy óra, amely áránál fogva presztízs-termék, azaz amellett, hogy természetesen mutatja az időt, egy másik funkciója a villantás, lenyűgözés, virítás, vetítés és a többi. A gyártó nem is rejti véka alá a dolgot, egyszerűen ki is jelenti: "Those who have it want to show it.", azaz "Akiknek van, meg akarják mutatni."
Annyi biztos, hogy ez a Télapó pontosan fog érkezni, bár hogy mi tartja a mandzsettáját, arról jó kis vitadélutánt lehetne nyitni. Persze a reklám készítőit ilyen részletek nem kötötték béklyóba, mi se törjük sokat a fejünket, inkább pucoljuk a cipőt!