Lakkolás

2015. január 07. 10:56 - reklamfogo

rimmel.jpgMost vettem észre, hogy 5 éves a blog, az első bejegyzés ugyanis 2009. december 24-én került adásba. Zártkörű ünnepségen gratuláltam magamnak és egyben megköszöntem eddigi munkámat, további sok sikert kívánva a következő 5 évre.

Ha már ilyen "régen" veszem terítékre a nyomtatott reklámokat, talán itt az ideje egy apró újításnak: ezentúl nemcsak print média lesz az étlapon, hanem a külföldiül ambient reklámnak, magyarul talán a környezetbe helyezett reklámnak nevezett valami is. Hogy mi is ez, azt jól mutatja a mellékelt kép: olyan nem hagyományos felületeket és technikákat alkalmazó reklámokról van szó, amelyeket a plakátokhoz hasonlóan nyilvános tereken (utcán, aluljáróban, járműveken stb.) helyeznek el, de valamiféleképpen kihasználják az adott helyszín egyéni sajátosságait. Céljuk nem is annyira a széleskörű reklám, hanem a meglepetés, esetenként sokkolás, illetve a figyelemfelkeltés. Az ambient reklám a gerilla marketing egyik eleme - hátha olvas engem egy szakember is. (Eddig is akadt már ilyen poszt, csak még nem tudtam a gyerek nevét.)

A Rimmel kozmetikai cég gyorsan száradó (60 másodperc) körömlakkját hirdeti az itt  látható kompozíció, és úgy tűnik, eléggé felkeltette a célközönség figyelmét. Rendkívül ötletes reklámfogás, bár nem tudom, a 60 másodperc mennyire egyedülálló ebben a kategóriában. És hogy hatékonyabb-e, mint egy hasonló nyomtatott hirdetés? Egy marketinges azt felelné: nézzük a bevételt. Egy hozzám hasonló amatőr pedig azt: naná!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr937049725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása