Következzen egy újabb gerilla reklám, ezúttal a felismerhetetlen nevű, de Indiában bizonnyal értékesített sampon, gyártójától. Mi is jellemezné a legjobban a frissen mosott hajat, mint hogy olyan, de olyan sima, hogy csúszdázni lehet rajta. Ezt a gondolatot ragadták meg a marketingesek és beállítottak egy csúszdát valamelyik játszótérre, hadd nézegessék a ráérő anyukák - talán maguk is kedvet kapnak a megnemnevezett sampon kipróbálására. Aztán, ha a fésű minduntalan kicsúszik a hajukból és a kezükből, akkor elgondolkodnak, hogy ami az egyik helyzetben előny (lásd játszótéri csúszda), az a másik pillanatban már nem is olyan baró (lásd harmadszor hajolok le ezért a k...ék fésűért).
Egyébként hiába kukacoskodok, nem rossz az ötlet. A hirdetés kreatív, ráadásul a célközönség szempontjából ideális a reklámelhelyezés is.