Kedvelem azokat a hirdetéseket, ahol valamilyen szolid, furfangos módon felcserélődnek a sztereotip nemi szerepek, mint például ez a mostani Nordeste reklám is. A brazil tévécsatorna nem a hagyományos módját választotta a reklámozásnak, ahol is többnyire a férfi bámulja a képernyőt, vagy az unatkozó háziasszony. Ahogy a kép is mutatja, kissé csavartak az unalmas felálláson.
A csak hátulról látható, de így is ígéretes szépség elegánsan néz át az őt éppen feleségül kérő férfi válla fölött, hogy inkább a háttérben futó Nordeste műsort tüntesse ki figyelmével. Jelezvén ezzel, hogy a hirdetett tévécsatorna programjai még egy ilyen különleges pillanatnál is érdekesebbek.
Persze ha valaki veszi a fáradtságot a nevetés után, akkor rájöhet, hogy valószínű az ifjú férj nem járna túl jól választottjával, ha neki fontosabb a TV, mint ő... az egyéb dolgokról ne is beszéljünk. De a hirdetés így is ötletes és figyelemfelkeltő, és pont ez a célja. A többi már nem a marketing dolga, hanem a jogászoké vagy a pszichiátereké...