Mi is lehetne más a mai napi menü, mint valamilyen Halloween témájú hirdetés. Rengeteg van belőlük, most egyet mutatok, amely kétségkívül a legszebb, ám talán nem a legsikerültebb.
A reklám a magyarul elég érdekesen hangzó Coors Light sört népszerűsíti, természetesen rémisztő körítéssel. Mint mondtam, a kép gyönyörű, dolgoztak vele a Photoshopban rendesen, emellett roppant hangulatos is, a Halloween fíling átjön. A parti szépségkirálynője is megérdemli a címet, ráadásul a ruhája is a toppon van. Hogy akkor mégis mi a kifogás?
Nos, ezen a hatalmas és látványos képen éppen maga a sör kapta a legkisebb helyet, és az ugyan érthető, hogy a királynő kezében van, de miért pont ott, ahol? Az üveg, önmagában is fallikus szimbólumként, egy nő kezében erotikus töltést kap, ezért óvatosan kell elhelyezni, hacsak pont nem ez a cél. De Halloween van és nem Valentin!
A szlogen, "The thrill of a chill", valami olyasmit jelent, hogy "A hűvös borzongása", bár az iménti eszmefuttatás alapján akár úgy is fordítható, hogy "A hűvös izgalma". Akárhogy is, angolul sokkal jobban hangzik, mint magyarul, ám ennek ellenére nem túl ötletes.