Tovább gurul és pörög a fociláz, nézzünk meg egy reklámot, amely olyan cégtől származik, amelyiknek abszolút profiljába vág a labdarúgás. A Puma, amely most a mezszakadások miatt kicsit bajban van, nem kispályás hirdető, éppen ezért meglepő az itt látható alkotásuk, amely látványosnak, látványos, de ezen kívül mást nemigen lehet a pozitívumaként elmondani.
A cég itt egy sportcipőt szeretne reklámozni, a koncepció feltehetőleg az volt, hogy a cipő modern technológiával készül, illetve hogy ez a csuka a jövőt testesíti meg. Erre utal a szlogen is: "Until then.", vagyis "Addig, amíg" Gondolom amíg a focistáknak ilyen (robot)lába nem lesz, addig a Puma cipője a legmodernebb/jobb/szuperebb stb.
Hogy a kép mennyire esztétikus, azt mindenkinek az ízlésére bízom, csak annyit tennék hozzá, hogy a Puma elég sötétre festette a jövőt, annyi bizonyos. A sportszerű kérdés azonban mégis csak az lenne, hogy szeretnénk-e ilyen amorf, szöcskegenetikával tuningolt pasikat látni focizni? Nos, erre azt hiszem senki nem mondana igent. Vagy igen?