Mi esne jobban a nagy melegben, mint egy fagyi, persze a Magnumtól. Hogy miért épp tőle? Nos, mert állati jó reklámot hoztak össze. Csak vicceltem...
Távol álljon tőlem, hogy megmondjam a Magnumnak, hogy mit szabad és mit nem a 21. századi reklámpiacon, de ha valamit is adnak egy amatőr reklámfaló véleményére, akkor megígérik, hogy többet ilyet nem engednek az utcára (egy fagyiért véleményezem nekik a tervezetet, ha elküldik nekem).
Ha jól értelmezem a szlogent, akkor ha egy (vagy kettő? - merj duplázni) ilyen jégkrémet benyalok, akkor szabadon engedtem magamban a fenevadat, jelen esetben egy tigrist. Bevallom, eddig nem gondoltam bele, hogy két(!) jégkrém elfogyasztása ilyen brutális tett lenne, de jó, hogy a Magnum felvilágosított. Reszkessenek a fagyiárusok, mostantól a második tölcsér/pálcika után vadászni fogok rájuk!
Leszakadva a szlogenről, nézzük a képet. Nem tagadom, impozáns, de ilyen láma képillesztésit a Photoshop tíz évvel ezelőtti verziója tudott készíteni, azóta azért történt némi fejlődés, ezért javaslom nézzenek körül egy új szoftver (vagy grafikus) irányában.