Tudhatjuk már, hogy a Sony nem megy a szomszédba, ha különleges reklámokat kell készítenie. Ismerjük a marketingeseik csavaros észjárását, illetve hajlamukat a később letiltott hirdetések kreálására. Ez a mostani alkotásuk is olyan ötletesre sikeredett, hogy nem sokáig volt látható.
A PS Vita újítása abban állt, hogy a konzol hátlapja nem egyszerű, sima műanyag volt, hanem érintésre kellemes, ergonomikus és bordázott. Érthető innováció, amit a Sony ennek megfelelően népszerűsíteni is kívánt, méghozzá azzal a szlogennel, hogy "Touch both sides for added enjoyment", azaz "Érintsd meg mindkét oldalát további élményért". Ehhez több illusztrációt is választottak, íme az egyik.
Nem túl ízléses látvány, még ha értjük is a lényeget. Bár tapasztalat híján nem állíthatom, hogy az itt látható konfiguráció nem élvezhető, de azért ránézésre meglehetősen bizarr. Persze nem a látvány az érdekes, hanem az érzet - legalábbis a Sony szerint.