Hősies reklám

2016. augusztus 19. 06:43 - reklamfogo

A gyermekbántalmazás világszerte probléma, nem meglepő hát, hogy Dél-Korea is fontosnak tartja az ellene való küzdelmet. 2014-ben erre egy ötletes és szembetűnő gerillareklámot találtak ki, amelyet a Samsung is támogatott. 

A dolog azzal kezdődött, hogy esténként elhelyeztek egy hátulról megvilágított, hatalmas fehér vásznat az egyik tér közepén, amelyre egy riadt kisgyerek, illetve az őt éppen bántalmazni akaró felnőtt sziluettjét festették fel. Kettejük között azonban hagytak egy meglehetősen tágas helyet, hogy...

Igen, arra, hogy bárki "közbeléphessen", szó szerint és átvitt értelemben is. Ha valaki odaállt a megfelelő helyre, akkor az árnyéka (köszönhetően egy másik lámpának) éppen rávetült a két alak közötti üres területre. Ezzel egyidőben egy Superman szimbólum is feltűnt a segélyhívó telefonszámmal és a szlogennel: "Telefonálj, hogy hős lehess a gyerekek szemében."

Ahogy láthatjuk, nem kellett sokat biztatni az embereket, hogy lépjenek közbe, ráadásul a kreativitásukat is bátran kiélhették.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr5010424548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása