Ha valaki ezután azt kérdezi, milyen az egyszerű, ám fantasztikus reklám, bátran ajánlom figyelmébe ezt a Land Rover hirdetést. Tulajdonképpen annyira szimpla, hogy nehéz egyszerűbben megoldani, mégis hihetetlenül kifejező.
Adott egy alak, aki éppen elérte a határokat, holott úgy tűnik, van még tovább. Kicsit szürreális sci-fi jelentetnek tűnhet, de még nem találtak ki jobbat a végtelen határok ábrázolására. A szlogen tökéletesen harmonizál a látvánnyal: "Go Beyond", vagyis "Menj túl".
Érdekes, hogy maga az autó, mert ugye arról van szó, alig látszik a képen, szinte statisztává zsugorodik (pedig nem kicsi autóról van szó). Mégis, annyira érthető az utalás és az áthallás, hogy azonnal vennék egy ilyen autót. A reklám megtette a hatását: még további 78 év spórolás, és megvan az alapmodell.
Ha addig el nem érek egy másik határt...