Nyilván mindenki ismeri azt a faviccet, hogy elmegy az állatorvos a körzeti orvosához, aki rögtön megkérdezi tőle: mi a probléma, mi fáj? Mire az állatorvos: ja, így könnyű! Miért meséltem el ezt? Nos, nem kunszt reklámfilmet készíteni kamerával és stábbal, de vajon tud-e valaki mozgóképes hirdetést készíteni nyomtatott újságba?
A Duracell tudott, íme. Igazából nincs mit hozzátenni, de egy frappáns szlogen azért még elfért volna rajta valahol. Nyilván nem olyan édes, mint a doboló rózsaszín nyuszi, de meglepően hatásos látvány - hátha a kockáknak is vannak elektromos kütyüi, amelyekbe időnként elemek kellenek, nem csak a óvodás kislányoknak.
Azért jegyezzük meg, hogy nem akármilyen reklámmal állunk (ülünk) szemben, egy ismert optikai csalódást használtak fel a szakemberek, amiért kétségkívül jár nekik a mozgókép állóképben innovációs díj (ha van ilyen).