Hogy (nem) nyertem autót és pénzt

2016. szeptember 27. 07:45 - reklamfogo

Nemrégiben ölembe hullott a szerencse, vagy hogy hűen fogalmazzak, megtudtam az autó-, illetve pénznyerés titkát. Tudom, ezt a titkot sokan megtartanák maguknak, én azonban jóindulattal megosztom mindenkivel.

Minden azzal kezdődött, hogy egy érdekes kártyát dobtak be a postaládánkba, íme:

tarsago_auto.jpg

Tehát a kártya rejtette a titkot, ezért pontosan követtem is az útmutatást... na jó, csaltam egy kicsit, végül is már akkor ez a poszt lebegett a szemem előtt. Szóval természetesen kivártam a 24 órás díjértesítési folyamat lejártát. Ami egyébként eleve furcsa, hiszen az akció időtartama október 31..., szóval most akkor mennyi időm van a telefonálásra?

Lekapartam a kaparnivalót, és nagyon megörültem, mert a szám stimmelt az autó rendszámával! (Micsoda véletlen, ugye?) Nosza, telefonáljunk! Nem idézem a beszélgetés szövegét, legyen elegendő annyi, hogy az égvilágon semmit sem nyertem. De felvették volna személyes adataimat a nyereménysorsolás érdekében. 

Persze nyilvánvaló, hogy nincs itt szó semmilyen titokról: "Válaszával Ön hozzájárul ahhoz, hogy megadott adatai felvételre kerüljenek a Tersago Kft. nyilvántartásába, amelyben adatait további ajánlatainkkal történő megkeresés céljából tartjuk nyilván." Vagyis ha beugrom (az egyébként lehet, hogy nem kamu nyereménysorsolásba), akkor hamarosan ajánlatokat vagy akár kisebb, ám annál drágább csomagokat fogok kapni, csekkekkel. És nem mondhatom, hogy én nem is kértem ilyet. Ja, hogy ez a kártyán apró betűkkel szerepelt, kb. tizedével a "titkos" szövegnek? Az ügyfél minden tájékoztatást időben megkapott az ajánlatról... ugye? 

Az is érdekes, hogy a kártya azt sugallja, az autót megnyertem, ha stimmel a rendszám, a sorsolás majd a 100 ezer eurós fődíjért megy. Ismétlem, sugallja... de nem állítja. Nagy piros pont a szövegírónak és a jogászoknak, de amúgy egy ugyanekkora fekete a cégnek a reklámfogásért. 

És hogy mi a titok? Nos, azt már nem árulom el, de mindenki kitalálhatja... 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr7311744393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazi hős 2016.09.28. 12:46:46

Újszülöttnek minden átverés új. Hány éve csinálta már ezt a Reader's Digest? 20? 30?

Kánikula 2016.09.28. 13:41:09

Van egy film "Nebraska" ha még nem láttad nézd meg :) kicsit ott messzebbre ment a főhős, mint egy telefonhívás

metal · http://electric.blog.hu 2016.09.28. 15:11:23

"akkor hamarosan ajánlatokat vagy akár kisebb, ám annál drágább csomagokat fogok kapni, csekkekkel. És nem mondhatom, hogy én nem is kértem ilyet. Ja, hogy ez a kártyán apró betűkkel szerepelt, kb. tizedével a "titkos" szövegnek?"

Én nem láttam semmi olyan szöveget, ami alapján csomagokat, és csekkeket küldhetne a cég! Ajánlatokat igen.

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2016.09.28. 15:45:09

@metal: Akkor még nem ismered a csomagos csekkes átvágást. Ha ismerik a címedet, akkor küldenek neked egy valamit, ami lehet mondjuk reklámajándék is. Örülsz. Egészen addig, amíg utóbb be nem nyújtják a számlát. Mondjuk egy ezerforintos óráért nyolcezret. Te reklamálsz, hogy nem rendeltél. Igen, de átvetted és akkor nem kifogásoltad. Sokáig nem szállnak le rólad, fenyegetnek, blöffölnek, de bíróságra nem mennek, mert el is hajtanék őket izibe'.

metal · http://electric.blog.hu 2016.09.28. 15:58:28

@malactulaj: Ezer százalék, hogy soha semmit nem fizetek ki, amit nem rendeltem meg. Ebben a szövegben továbbra se látom azt, hogy bármit is megrendeltem volna.

malacpassat · http://malacorru.blog.hu 2016.09.28. 16:00:08

@metal: Bölcsen teszed és jól látod, SENKI nem állította, hogy bármit is rendeltél volna. Tehát igazad van. IGAZAD VAN!!!!! :)

reklamfogo 2016.09.29. 10:18:05

@metal: Sajnos igaz, amit malactulaj ír... de gyakoribb a következő: küldenek egy csomagot egy csekkel. Természetesen nem kell megvásárolnod, visszaküldheted postán, a saját költségeden. A visszaküldés ára általában összevethető a csomag (könyv) árával, és tulajdonképpen a kiküldött könyv egész érdekes. Úgyhogy megtartod. Aztán jön a következő... sokat lehet olvasni erről internetes fórumokon. És persze végig ott lebegtetik a nyereményt :-)
De tényleg igazad van: a kártya semmi ilyesmit nem állít és nem számít megrendelésnek. Ha szeretnéd, használd fel a kódokat és a telefonszámot :-)

@igazi hős: Ez a Reader's Digest, csak más néven :-) Becsületükre szóljon, hogy ezt beleírták az apróbetűs részbe.

@Kánikuka: Köszi a tippet, utánanézek a filmnek!

metal · http://electric.blog.hu 2016.09.29. 10:43:51

@reklamfogo: NEM. Attól, hogy küldenek nekem egy csomagot csekkel, nekem nem kell se visszaküldenem a csomagot, se befizetni a csekket (feltéve, ha előtte nem rendeltem meg). Ebben a szövegben nincs apróbetűs rendelés. Tehát nem küldhetnek úgy csomagot, hogy azt ki kelljen fizetni.
Az ilyen szöveggel rendelkező "játékok" általában termékbemutatóra hívogatja a beugrókat.
süti beállítások módosítása