Nemrégiben láthattunk olyan tévéreklámot, amelyben a családtagok nyaralásból hazaérkezve egyből bedőlnek az ágyba, és elkesergik fekvőhelyüknek, hogy mennyire hiányzott nekik a megszokott puhaságuk. Most ennek az ellentétét tálalom fel, ahol ezúttal a hotel ágyai überelik az otthoni berendezést.
A brazil Morada do Sol szálloda az itt látható hirdetésekkel szeretné nyomatékossá tenni, hogy "Your home will really miss you.", azaz "A lakásod igazán hiányolni fog téged.", mivel a hotel annyira szuper, hogy "You'll want to stay forever.", vagyis "Örökké itt akarsz majd maradni." Pazar szlogenek, bútorüzleti képekkel, ráadásul azt sem tudjuk meg, miért is olyan szuper az a szálloda.
Az első képen egy hálószobai ágy vallja be, hogy hiányzik neki Spongyabob pizsamás gazdája, a másodikon egy ülőgarnitúra panaszkodik, hogy magányosan érzi magát, és pszichiáterhez kíván fordulni. A harmadikon pedig egy kanapé ismeri el, hogy... nos, hogy hiányzanak neki a reggeli fingások. Mind az sejthető, az első kettő ötletes, különösen ahol a magányos ágy lélekbúvárért kiált... akinek rendszerint egy ehhez hasonló ágy van a rendelőjében. A harmadik szlogen ugyanakkor lehet, hogy mélységesen igaz, de nem illdomos. Mert akkor akár abba is belemerülhetnénk, hogy melyik vendég miket művel a szállodai ágyakban, és az szerintem a pukinál is ízléstelenebb lenne.
Tanulság? Csak óvatosan a szlogenekkel, még ha hangzatosak, és egyébként kökemény igazságok is.