Vadállat fagyi

2016. június 30. 12:33 - reklamfogo

Mi esne jobban a nagy melegben, mint egy fagyi, persze a Magnumtól. Hogy miért épp tőle? Nos, mert állati jó reklámot hoztak össze. Csak vicceltem... Távol álljon tőlem, hogy megmondjam a Magnumnak, hogy mit szabad és mit nem a 21. századi reklámpiacon, de ha valamit is adnak egy amatőr reklámfaló…

Tovább
Szólj hozzá!

Lám a láma

2016. június 27. 11:17 - reklamfogo

Révedjünk vissza a múltba, úgy az 1950-es évek csillogásába (ha volt olyan), és nézünk meg egy korabeli kozmetikai reklámot, a Revlon jóvoltából. Egy felismerhetetlen és kivehetetlen háttér előtt feszít egy hófehér láma, és az első pillanatban nem egyértelmű, hogy a rózsaszín sál, vagy a vöröskörmű…

Tovább
Szólj hozzá!

Kispályás próbálkozás

2016. június 24. 21:21 - reklamfogo

Tovább gurul és pörög a fociláz, nézzünk meg egy reklámot, amely olyan cégtől származik, amelyiknek abszolút profiljába vág a labdarúgás. A Puma, amely most a mezszakadások miatt kicsit bajban van, nem kispályás hirdető, éppen ezért meglepő az itt látható alkotásuk, amely látványosnak, látványos, de…

Tovább
Szólj hozzá!
Címkék: Sport Sajtó Print

Lefagyott kreativitás

2016. június 17. 11:45 - reklamfogo

Oké, szóval adva van a feladat, hogy a Gorenje egy új(?), no-frost technológiás hűtőszekrényt reklámozzunk. Igazából nincs benne nagy durranás, mert ilyen technika már létezik, a versenytársaknak is van, szóval ezzel nem lehet megfogni a vásárlót. Szükséges tehát egy nagyon kreatív megoldás, amitől…

Tovább
Szólj hozzá!

Tyúkharc

2016. június 10. 09:28 - reklamfogo

Épp tegnap posztoltam arról, hogy vigyázni kell az összehasonlítgatós reklámokkal, erre tessék, mit találtam: egy másik példát, amely azonban továbbmegy, mint a Gillette, és már nevesít is. AZ RTL Klub és TV2 csatájának kellős közepe ez, törékeny határon billegve. Jogilag minden rendben van, hiszen…

Tovább
Szólj hozzá!

Pengeség

2016. június 09. 13:58 - reklamfogo

Mindannyian ismerjük az érvelő reklámok azon típusát, amely a mi termékünket hasonlítja össze a hagyományos termékekkel, amelyeknek általában nincs konkrét neve, de gyakran lehet sejteni, melyik márkára gondolnak. Mindaddig, amíg ez ilyen felszínesen folyik, nem lehet belekötni a reklámba, csak ha…

Tovább
Szólj hozzá!