Ösztönautó

2017. január 25. 07:24 - reklamfogo

rhino-metaphor.jpgMegszokhattuk már, hogy a reklámok gyakran ruháznak fel emberi vonásokkal, vagy jellemzőkkel hétköznapi tárgyakat. Így például létezik okos mosógép, ellenállhatatlan parfüm, intelligens mosópor vagy éppen gyengéd szappan. A Mitsubishi itt látható autóreklámja sem szakít ezzel a koncepcióval, bár annyiban mindenképpen egyedi, hogy nem emberi, hanem állati ösztönöket kölcsönöz a Pajero modellnek.

"It's more than technology. It's instinct.", szól a szlogen, vagyis "Ez több, mint technológia. Ez ösztön.". A frappáns szöveg mellé kapunk egy hasonlóan ötletes illusztrációt is: egy orrszarvút a kaszni alá. Mindezt azért, mert az új AWC-R (bármi is legyen az) a sofőr beavatkozása nélkül képes korrigálni a fékezést, kormányzást és még ki tudja mit. 

Bevallom, amikor a képet megláttam, arra gondoltam, az orrszarvú erejét és masszívságát szeretnék a Pajero-ra ragasztani, azt nem feltételeztem, hogy a menetkorrigáló állati ösztön lenne a lényeg. Rövid böngészés után az alábbiakat találtam az orrszarvúról: kiváló hallás és szaglás, am csapnivaló látás, továbbá agresszív viselkedés. Nem éppen kedvező kép, és nem vagyok biztos benne, hogy a Mitsubishi célja ez lett volna. Talán mégis az erejét, gyorsaságát és kitartását kellett volna az autóhoz társítani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr2912150283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása