Megszokhattuk már, hogy a reklámok gyakran ruháznak fel emberi vonásokkal, vagy jellemzőkkel hétköznapi tárgyakat. Így például létezik okos mosógép, ellenállhatatlan parfüm, intelligens mosópor vagy éppen gyengéd szappan. A Mitsubishi itt látható autóreklámja sem szakít ezzel a koncepcióval, bár annyiban mindenképpen egyedi, hogy nem emberi, hanem állati ösztönöket kölcsönöz a Pajero modellnek.
"It's more than technology. It's instinct.", szól a szlogen, vagyis "Ez több, mint technológia. Ez ösztön.". A frappáns szöveg mellé kapunk egy hasonlóan ötletes illusztrációt is: egy orrszarvút a kaszni alá. Mindezt azért, mert az új AWC-R (bármi is legyen az) a sofőr beavatkozása nélkül képes korrigálni a fékezést, kormányzást és még ki tudja mit.
Bevallom, amikor a képet megláttam, arra gondoltam, az orrszarvú erejét és masszívságát szeretnék a Pajero-ra ragasztani, azt nem feltételeztem, hogy a menetkorrigáló állati ösztön lenne a lényeg. Rövid böngészés után az alábbiakat találtam az orrszarvúról: kiváló hallás és szaglás, am csapnivaló látás, továbbá agresszív viselkedés. Nem éppen kedvező kép, és nem vagyok biztos benne, hogy a Mitsubishi célja ez lett volna. Talán mégis az erejét, gyorsaságát és kitartását kellett volna az autóhoz társítani.