Tegnap volt a legendák harca, azaz az amerikai Super Bowl, ahol alsó hangon is milliókban mérik a reklámidőt. És nem forintban, hanem dollárban. Míg a pályán a csapatok folytatnak gyilkos küzdelmet, a szünetekben a cégek között dúl a reklámháború. További számok és érdekességek a Sportbiznisz blogon.
Ebből a versengésből lett elege a Miller sörgyárnak, amely megalkotta a történelem legrövidebb Super Bowl reklámját, amely azonban lehet, hogy a maga egy másodperces hosszúságával a világ legkurtább reklámfilme címet is magáénak mondhatja. Íme:
A Miller gyár High Life márkanevű sörének reklámját egyébként egy nagyágyú ügynökség készítette, ennek ellenére a meccset közvetítő NBC csatorna nem nagyon volt vevő rá. Több helyen (pl. New York, Chicago és Los Angeles) nem is tették adásba, ám ettől függetlenül az eladások majdnem tíz százalékkal növekedtek a reklámfilm hatására.