Kutyafuttában

2017. április 03. 07:15 - reklamfogo

pearldog.jpgVan olyan eset, amikor a tervezőasztalon kitalált, úgy egyébként bizonyos értelemben jópofa és ötletes, reklám nagyon a visszájára sül el a médiában való megjelenése után. Ilyen az itt látható Pearl Izumi hirdetés is, amelyet a minőségi spotruházati termékeket gyártó cég nagyon (mondhatni kutyául) megbánt.

A képen látható jelenet egy kutyáját újraélesztő futót ábrázol, szerencsére a szívmasszázs és nem a szájból-szájba légzés közben. A koncepció az volt, hogy sokan nem szeretnek egyedül futni, ezért ha van rá lehetőség, a kutyájukkal futnak, összekapcsolva a sportolást és a kutyasétáltatást. Az esetek többségében a négylábú kedvenc jobban bírja a futást, ám a Pearl Izumi csavart egyet ezen a tényen. "Run longer", azaz "Fuss tovább", ami nyilván arra utal, hogy többet, mint a kutyád. Az apróbetűs részben is kulcsszerepet kap ez az állati ötlet, mivel a szöveg szerint nem mindenki fog örülni ennek az új futócipőnek, mert "not everybody was born to run like an animal", vagyis "nem mindenki született arra, hogy úgy fusson, mint egy állat".

Akár elismerően csettinthetnénk is a reklám láttán, hogy micsoda ötlet és micsoda vizualizáció, ám az állatvédők egy kicsiny, de annál hatékonyabb csoportja úgy gondolta, a Pearl Izumi kutyába sem veszi az állatokat és megugatta őket. Erre a cég visszavonulót fújt, elnézést kért, és egy komoly összegű adománnyal támogatott egy állatvédő szervezetet. Vau!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr3412393673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása