Íme a bizonyíték, hogy lehetséges ötletes és kreatív rágógumi-reklámot készíteni! Ezzel nem azt állítom, hogy ez a reklámfilm lenne az ultimate top rágógumi hirdetés, de azt igen, hogy újszerűen nyúltak a témához, és leszakadtak a fehér fogak, laza csávók, kalóriatudatos nők, illetve az üde lehellet sztereotípiákról.
Mondjuk érdekes az alapkoncepció, mégis ki küldene egy rágós lehelletet kedvesének, ám éppen itt van a reklámfilm ereje: a hagyományos vonallal való szakítás. Persze szerintem egy picit túltolták a biciklit, és azt a 18 G-s gyorsulás arckifejezést, illetve a jéggé fagyott arcot, egy hangyányit visszafoghatták volna... amolyan szerelmesen édes fokra. A papagáj maradhat...
A szlogen "A fresh air explosion", azaz "Friss levegő robbanás" szintén sántít egy lehelletnyit, ám megértem, hogy nem akarták a nő fejét lerobbantani és megmaradtak a fagyasztásnál. Ha így nézzük, nemhogy nem tolták túl, de korrekt önmérsékletet tanúsítottak. Akárhogy is, ne rágódjunk rajta, csak élvezzük a friss szellőt!