Tejesen jó

2017. április 26. 07:18 - reklamfogo

Nem kellett sokat várni a nagy visszhangot keltett Fluimucil Ábel reklám első ügyes adaptációjára: a TEVA gyógyszergyár okosan (vagy legalábbis okosabban) nyúlt a fülbemászó "De miért?" szlogenhez.

Mindenképpen könnyedebb és ötletesebb, mint a korábbi Mill&Joy tabletta reklám, minden esélye megvan, hogy ebből is mém legyen idővel. Különösen vidám az alpesi kosztumös hölgyekkel feldobott sajtbaharapós képsor, háttérben a minden baj forrását jelképező tehénnel. Hogy pont a sajthoz miért kellettek lányok, azt még nem sikerült megfejtenem, ám azért nincsenek álmatlan éjszakáim. Sokáig egyébként az sem esett le, hogy az utolsó képkockákon emberünk egy tej tavon lebeg, és szívószállal elégti ki tejes vágyait, furcsállottam is a pózt első pillantásra.

Mit mondhatnék? Ha szükségem lenne (vagy lesz) ilyen jellegű készítményre, biztos ilyet vennék, mivel humoros, lényegretörő, ráadásul az üzenet mindenféle tudományos sallang nélkül lett megfogalmazva. (Még belsőnézetes rajzfilemet sem látunk!) Ifjú szereplőnk éppen az idegesítő tépelődés határát át nem lépve hozza a figurát..., még egy "miért" és már hajtépés következne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr9512450049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.