Gyakori aggodalom a hirdetők részéről, hogy ebben a hatalmas reklámzajban, nem fogják észrevenni az ő hirdetéseiket. Erre van néhány gyógyír, az egyik például az itt látható Sixt autókölcsönző tálalásában. A technika röviden: a méret a lényeg.
Az első képen egy hófehér BMW szerepel, és persze egy hatalmas szörnykéz, amely épp megragadja az autót. Akkora, hogy lehetetlen nem észrevenni. (Bár tudományos kísérletek bizonyítják, hogy irdatlan nagy dolgokat sem tudunk észrevenni, ha nem akarunk.) Mindenesetre ezt akkor is nehéz lenne figyelmen kívül hagyni, és ha nem is áll szándékunkban autót bérelni, egy szelfihez jó háttér és már az interneten terjed tovább a reklám. Ügyes! (A felirat egyébként csak annyit mond, hogy: "Ne aggódjon, csak bérelni akarja.")
A másik verzió egy Mercedest használ, amelyet valószínűleg nem kis munkával rögzítettek a plafonra az iroda bejárata fölé. A szöveg itt izgalmasabb: "Vigyázat! Olcsó ragasztóval rögzítve." Ehhez tudni kell, hogy a Sixt az egyik legolcsóbb árfekvésű autókölcsönző (vagy legalábbis ez a koncepciójuk), ezért bátorkodtak azt az analógiát használni, hogy ha az olcsó ragasztó ilyen jól rögzíti az autót, akkor nyilván az olcsó autóbérlés sem olyan rossz. Miért fizessünk ugyanazért a kiváló szolgáltatásért feleslegesen sokkal többet, igaz?