A nálunk Inni és élni hagyni címmel futott vámpírsorozat (az eredeti címe True Blood, amit azért másképpen is lehetett volna interpretálni) egyik korábbi szezonjának beharangozó plakátját azzal tették még izgalmasabbá, hogy egy igazi farudat, egy kvázi karót, szúrtak bele, ezzel is fokozva a vámpír-hangulatot. Kétségkívül figyelemfelkeltőre sikeredett, ám ennél sokkal lényegesebb a kreatív ötlet továbbgondolása.
Az egy dolog, hogy az óriásplakát egyik oldalán átdöfünk egy rudat, de az "amit feldobunk, az le is esik" analógiájára az is igaz, hogy "amit az egyik oldalon bedugsz, az a másikon kijön". Így történt ez a vámpírnak szánt karóval is, amely az előbb felvázolt törvényszerűségnek engedelmeskedve a másik oldalon elhelyezett férfi fehérnemű reklámban kicsúcsosodott. Mit tesz Isten, illetve hogy-hogynem elvtársak, pont a megfelelő helyen.
Nos igen, a Mons Royale alsónadrág kreatív csapata kétségkívűl kiemelkedőt alkotott, nászuk a vámpírokkal ötletesre sikerült. Hogy az eladásokban is volt-e átütö sikere a reklámnak, azt nem tudom, de nem hinném, hogy emiatt visszaesett volna a forgalom - vagyis megérte a kooperáció a filmesekkel. Ráadásul nekünk, reklámimádóknak, élvezetes fogás.