Ezt jól szúrták el

2020. január 20. 06:13 - reklamfogo

A nálunk Inni és élni hagyni címmel futott vámpírsorozat (az eredeti címe True Blood, amit azért másképpen is lehetett volna interpretálni) egyik korábbi szezonjának beharangozó plakátját azzal tették még izgalmasabbá, hogy egy igazi farudat, egy kvázi karót, szúrtak bele, ezzel is fokozva a vámpír-hangulatot. Kétségkívül figyelemfelkeltőre sikeredett, ám ennél sokkal lényegesebb a kreatív ötlet továbbgondolása.

karo1.jpg

Az egy dolog, hogy az óriásplakát egyik oldalán átdöfünk egy rudat, de az "amit feldobunk, az le is esik" analógiájára az is igaz, hogy "amit az egyik oldalon bedugsz, az a másikon kijön". Így történt ez a vámpírnak szánt karóval is, amely az előbb felvázolt törvényszerűségnek engedelmeskedve a másik oldalon elhelyezett férfi fehérnemű reklámban kicsúcsosodott. Mit tesz Isten, illetve hogy-hogynem elvtársak, pont a megfelelő helyen.

karo2.jpg

Nos igen, a Mons Royale alsónadrág kreatív csapata kétségkívűl kiemelkedőt alkotott, nászuk a vámpírokkal ötletesre sikerült. Hogy az eladásokban is volt-e átütö sikere a reklámnak, azt nem tudom, de nem hinném, hogy emiatt visszaesett volna a forgalom - vagyis megérte a kooperáció a filmesekkel. Ráadásul nekünk, reklámimádóknak, élvezetes fogás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr5215408582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása