Nem mind arany, ami fénylik, tartja a bölcs mondás, ami arra utal, hogy nem minden az, aminek első pillantásra látszik. Bizony, ez a reklám is egy nőknek szóló kozmetikai hirdetésnek tűnik elsőre, de a nagybetűs felirat megakaszt: "This is an ad for men.", vagyis "Ez egy férfiaknak szóló hirdetés". Persze, hogy nem értjük, és elolvassuk az apróbetűs részeket. Ott pedig kiderül, hogy egyrészt tényleg a férfiaknak szól, másrész olyan távol van a rúzstól, mint Makó Jeruzsálemtől, ha már ilyen közmondásos hangulatban kezdtem.
Itt tulajdonképpen azt mutatják be, hogy minél több nőt foglalkoztatnak vezetői beosztásban egy vállalatnál, annál nagyobb lesz a cég bevétele. Ezt a plusszpénzt jelképezi a rúzs kiemelkedése. Különösen találó a szöveg: "Alkalmazz több nőt vezető beosztásban. Mindannyian megérjük a pénzünket." Ez azt sugallja, hogy magát a hirdetést is nők találták ki, ami a L'Oreal esetében egyáltalán nem elképzelhetetlen (még akkor is, ha végül férfiak keze is benne volt a koncepcióban).
Csak egyetérteni tudok, adjunk lehetőséget a nőknek!