Átszivárgott végül - és tarolt

2010. január 14. 14:03 - reklamfogo

tampax-leaks1.jpgA legutóbbi bejegyzés egy nem túl jól sikerült Tampax intimbetét reklámról volt, mentségére szolgáljon, hogy a II. Világháborúban készült. Stílszerűen most rehabilitálom a céget és megmutatok egy eltalált tamponreklámot, ugyancsak tőlük - igaz, vagy 50 évvel későbbről.

Szeretem azokat a reklámokat, amelyeken maga a termék nincs feltűntetve, rábízzák a nézőre, hogy átjöjjön neki az üzenet, leessen a tantusz. Bár ezen a képen  ott van a sarokban a doboz, a figyelem mégis azonnal a középen álló hölgyre irányul (akit egyébként ügyes grafikai megoldásal kiemelnek a többi alak közül) és a szitura. Az ember elkezd gondolkodni: mi történik itt? Mi a pálya? És akkor keresni kezd a képen és elolvassa az üzenetet: "Beégések előfordulnak. Szivárgásnak nem kellene." Aha, vágom, de még mindig tapogatózok... mi van?

És akkor jön az eldugott doboz... bang! Képben vagyok és mosolygok. Nekem ugyan nincs szükségem rá, de ajánlanám hölgyismerőseimnek - ha éppen hozzám fordulnának tanácsért ezügyben. Esetleg egy női olvasó megírhatná kommentben, hogy mit gondol erről a reklámról. Valaki?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr244783087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya332 2011.02.26. 23:37:08

Először azt hittem, hogy nem fogja megnyerni a tetszésemet. De aztán, amint kinagyítottam rájöttem, hogy baromira bejön. Nem érzékelteti a plakát a kínos dolgot, annyira. legalábbis én nem érzem. Amolyan mintha természetes lenne így járni hangulata van. XD Szóval engem meggyőzött ez a plakát. Kellően vicces, de nem túl obszcén. XD

Ismeretlen_112704 2011.02.28. 10:52:41

[Maya332](#11199678) Köszi Maya, hogy megosztottad velünk a hölgyek véleményét :-)
süti beállítások módosítása