A legutóbbi bejegyzés egy nem túl jól sikerült Tampax intimbetét reklámról volt, mentségére szolgáljon, hogy a II. Világháborúban készült. Stílszerűen most rehabilitálom a céget és megmutatok egy eltalált tamponreklámot, ugyancsak tőlük - igaz, vagy 50 évvel későbbről.
Szeretem azokat a reklámokat, amelyeken maga a termék nincs feltűntetve, rábízzák a nézőre, hogy átjöjjön neki az üzenet, leessen a tantusz. Bár ezen a képen ott van a sarokban a doboz, a figyelem mégis azonnal a középen álló hölgyre irányul (akit egyébként ügyes grafikai megoldásal kiemelnek a többi alak közül) és a szitura. Az ember elkezd gondolkodni: mi történik itt? Mi a pálya? És akkor keresni kezd a képen és elolvassa az üzenetet: "Beégések előfordulnak. Szivárgásnak nem kellene." Aha, vágom, de még mindig tapogatózok... mi van?
És akkor jön az eldugott doboz... bang! Képben vagyok és mosolygok. Nekem ugyan nincs szükségem rá, de ajánlanám hölgyismerőseimnek - ha éppen hozzám fordulnának tanácsért ezügyben. Esetleg egy női olvasó megírhatná kommentben, hogy mit gondol erről a reklámról. Valaki?