Mire is vágyik egy ruha?

2010. január 22. 12:12 - reklamfogo

samsung_wash.jpgKövetkezzék ismét egy hazai reklám, a Samsung mosógépe. Ezúttal gyémántdobbal! Nos, a képen egy mosógép, amelybe szemmel láthatólag önként és maguktól sorjáznak be a ruhák. Vajon a mosópor is?

De félre a tréfával: impozáns megjelenésű hirdetés, tájékoztat egy új típusú mosógépről, és ha éppen most terveznék venni egyet, még meg is gondolnám. Ám a hozzá csatlakozó szöveg elolvasásakor már gondolkodóba esem, kit is céloz ez a reklám, mert azt mondja: "Mostantól minden ruha arra vágyik, hogy mielőbb kimossák."

Nagyon nem értem és értékelem azokat a reklámokat, amelyek emberi vonásokkal jellemeznek tárgyakat. Egy ruha nem vágyik semmire - ezt szögezzük le. A mosás nem szabadidős tevékenység, hanem munka - ezt is véssük kőbe (ha valaki nem így gondolja, kérdezze meg anyukáját vagy feleségét). Szóval egy értelmesebb felirattal élvezhető hirdetést kaptunk volna, arról nem is szólva, hogy a gyémánt-mintázatú dob maximum egy technika-megszállottat hoz lázba, egy háziasszonyt a legkevésbé... Egy gyűrű vagy karkötő képében mondjuk mindjárt más lenne a helyzet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr154783089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.