Egy klasszikus kerül most terítékre... vagy lasszóvégre. Minden dohányreklám királya volt annak idején, ez is egy falraszögezett "poszter"-ként kezdte pályafutását valamely macho (vagy sweet sixteen) otthonában.
Ostorozták eleget, de a lényegen nem változtat: aki Marlborot szív, az egy cowboy, egy igazi kemény fiú, aki vágtat a lovakon és szabad. Az amerikai álom egy kis dobozban.
Maga a hirdetés roppant egyszerű, csak ki kellett menni egy jóképű, cowboynak öltözött fickóval a városon kívülre valahol Los Angeles vagy Las Vegas mellett és pár képet csinálni róla. A többit elvégezte a legenda. És milyen jól működött!
A kép a legtöbb kritikát a lábszárvédők alsótestnél való találkozása miatt kialakult vizuális élmény miatt kapta, mert ugye ott eléggé kihangsúlyozódik az a bizonyos férfias testrész és ez (mai szóhasználattal élve) "kiverte a biztosítékot" pár embernél. Nem is gondolnánk, de amikor ez a reklám az utcára került, még ilyenek voltak az erkölcsök... Hja, ez az idő is elmúlt, nemcsak a cowboy-világ!