A fal adja a másikat

2010. szeptember 21. 19:49 - reklamfogo

xpressmovers_wall.jpgÉrdekes, hogy bizonyos dolgokat úgy is lehet reklámozni vagy hirdetni, hogy az adott termék vagy szolgáltatás nem is bukkan fel a hirdetésen. Csak a marketinges többség hiszi azt, hogy márpedig a produktumot meg kell mutatni, mert máskülönben a célcsoport nem veszi a lapot.

Álljon emitt egy olyan reklám, amelyen mondhatni semmi sem látszik egy felrepedt faldarabon kívül. Érthető is a guruk ódzkodása: mit akar reklámozni egy ilyen faldarab? Elolvasván a feliratot, fény vetül az éjszakába: "Why risk it? Use professionals." vagyis "Minek kockáztatni? Használjon profikat." Aha, szóval ha nem akarom hogy ez történjen, akkor kell a reklámozot... micsoda is? Xpress Movers, vagyis az Xpress költöztetők.

Nohát, lássunk csodát! Értelmet nyer a lehorzsolt fal és a kép tökéletes szimbiózist alkot a szöveggel. Vagy van olyan, aki nem érti? Pedig nincsenek rajta erőlködő szállítómunkások, teherautók, vigyorgó család, szexi csaj és hasonlók. Na igen, így is lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr364783138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.