Hiszi a piszi!

2010. október 12. 19:50 - reklamfogo


Believe Ad Big.jpgVannak jól reklámozható termékek, amelyekre tényleg kíváncsi a célcsoport és meg is veszi őket, ám a marketingesek ilyenkor is képesek túllihegni a dolgokat. Nézzük az itt látható hirdetést példának okáért.

Britney Spears látható rajta, amint a saját parfümjét népszerűsíti. Nomármost, aki odavan Spears kisasszonyért, az meg fogja venni a kölnit, reklámfotó ide vagy oda. Aki ki nem állhatja a hölgyet, az meg nem fogja megvenni és kész. Britney kitesz magáért, igen elragadó ezen a képen, úgyhogy egy páran már meg is vannak győzve a hezitálók közül.

A többieknek marad a szlogen és a vizuális meggyőzés. "The greatest freedom is to believe in yourself.", vagyis "A legnagyobb szabadság hinni önmagadban." Nem, ne várjátok, hogy ezt most a maga filozófiai mélységében kibontom nektek, mert félek kibontás után is ugyanolyan üres frázis, mint így. De jól hangzik, vagyis újabb vásárlók jönnek.

Végül a kalitkák, bennük díszpintyekkel - egy a művésznő kezén pihen. Vagyis ő szabad? Vagy hisz magában? Vagy Britney hisz magában, ezért nincs is kalitkában? Vagy most mivan? Azt hiszem ez egy olyan reklám, ami jól néz ki, de egyéb funkciója nincs. Vagyis nekünk mindegy mit hiszel, csak vedd már meg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr714783145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.