Van szappanod szivem?

2010. december 06. 12:33 - reklamfogo

axe-ads1.jpgAz idejét sem tudom, mikor tálaltam utoljára illatszer-reklámot, itt az alkalom, hogy ezt jóvátegyem. Ezúttal egy, a férfiaknak szóló, deoreklám következik, amely talán az első pillantásra nem is annyira egyértelmű.

Divatos szóhasználattal élve egy comingout következik: az Axe reklámok engem mindig lenyűgöznek, nyomtatott képben és reklámfilmekben egyaránt. Ők azok, akik szakítanak azzal, hogy az illatszer csak úgy hirdethető, ha valami szépség odamosolyog vagy egy macsó befeszít. Persze tudom ám, hogy itt sem látunk mást, mint egy bombanőt, de hát az Axe koncepciója mindig is az volt, hogy amely férfi ezt használja, annak tuti sikere van a nőknél.

Visszakanyarodva ehhez a hirdetéshez, ez is beleillik az Axe-sorba: humoros, dögös és vásárlásra ösztönöz (azért nem írom, hogy csábít, mert az megint csak olcsó szóvicc lenne). Az első pillantásra ugyan értelmezhetetlen a kép, és a szlogen sem igazán segít: "Any excuse to get dirty.", vagyis "Akármilyen kifogás (megfelel), hogy koszos legyél." Az én interpretációmban ez úgy jön le, hogy a hölgy egy igencsak átlátszó kifogással szeretne egy fürdőhöz jutni, lehetőleg (a képen nem látható, így a néző számára kellő önazonosulást biztosító - lásd FPS) férfi jelenlétében. A háttérben álló öreg pasas érdektelensége pedig megmutatja, nem annak a korosztálynak készült a kép. Bár az Axe marketingesei még lehet, hogy előállnak valamivel neki is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr334783163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.