Említettem, hogy vannak olyan reklámok, amelyek túloznak és olyan tulajdonságokkal ruháznak fel termékeket, amelyekre egyáltalán nem szolgáltak rá, vagy nem képesek. Íme egy példa erre, a Győri Jó Reggelt keksz.
Egy keksz, az egy keksz - pontosan ennyi és nem több. Lehet finom, lehet laktató (mondjuk fél kiló után), lehet sós, édes, chilis, ropogós és hasonló. De nem fogok táncra perdülni tőle, nem leszek tele energiával (hacsak nem kevertek bele egy kis red bull összetvőt) és nem fogok vigyorogni tőle. Az meg, hogy délig feltölt enegiával egyszerűen nem igaz.
Mielőtt ez légbőlkapottnak tűnne, elmondom, hogy csaknem minden reggel keksszel kezdem a napot, de garantáltan éhes leszek úgy 10 óra tájban és semmiféle energiabomba sem robban bennem. Pedig időnkét Jó Reggelt-el is próbálkozom.
Szóval egy adag keksz senkiből sem csinál ily boldog és aktív munkaerőt, még akkor sem, ha ezt a sarokban lévő tudományos jellegű grafikon is próbálja bizonyítani.