Egy kőkemény reklám következik, méghozzá az ütősebb fajtából. Ez nem csak egy poénos kezdőmondat, hanem maga a kőkemény igazság: egy ütvefúróról beszélünk, amellyel vasbetont lehet lyukasztani. Régen tanultam már oroszt, de túl sok nyelvtudás nem kell hozzá, hogy kitaláljam, az Enkor nevű fúrógép reklámjáról van szó, méghozzá nagyon kreatív köntösben.
Bevallom, azt nem tudom, a fal festve van vagy tényleg ilyen romos állapotban van. Azt feltételezni sem merem, hogy szándékosan amortizálták le a falat... bár ki tudja? Egy jó reklámfogásért ez sem drága! Ha pedig a fal meglévő cudar állapotát kívánták ezzel a komozícióval elfedni, akkor dupla pont jár az ötletgazdának.
A dupla pont mellesleg akkor is jár, ha az egész falfelület egy hatalmas hungarocell (vagy valami hasonlóan alakítható, de könnyű anyag) alkotás, amelyet gondosan ráillesztettek a meglévő házfalra. Szeretnék még (francául: encore) hasonló reklámokat látni!